Bonzai

Bonzai
CannabisBonzai

onsdag 15 februari 2012

Kanske lite hopp i min tillvaro

Idag är första dagen jag känt mej så här glad på länge. Har lyssnat på musik, sjungit med och dansat omkring här hemma samtidigt som jag bakat, diskat och lagat mat i princip hela dagen sedan jag klev upp.

Detta trots att jag inte sovit en blund på hela natten. Var denna nyvunna energi plötsligt kom ifrån kan jag tyvärr ej gå in med detaljer just nu. Men jag pratade med en väldigt kär vän i sju timmar igår kväll och jag kände mej verkligen levande efter det. Längesedan jag hade ett riktigt samtal med någon om allt mellan himmel och jord.

Men vi har alltid kunnat prata och det är längesedan vi hade kontakt nu så jag blev väldigt glad att vi hade tid riktigt för varandra igår.

Men det kan behövas ibland samtal med en person som inte dömer en vad det än gäller, som bara lyssnar och själv pratar på. En person man kan vara fullständigt ärlig mot. Det är så befriande på något sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar